دسته بندی هتل‌های تهران بر اساس نوع هتل
نوشته شده توسط : gheirati

مهم‌ترین مسئله در هر سفر خارجی و ایرانی انتخاب هتل است. در صنعت هتلداری، هتل‌ها براساس نوع به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. در این دسته بندی هتل و هتل آپارتمان‌ها جای می‌گیرند. متل، هتل بوتیک و مهمان پذیر نیز نوعی اقامتگاه‌ها محسوب می‌شوند. اطلاع از دسته بندی هتل‌ها برای رزرو هتل نیز کمک کننده است. مسافران مقصد تهران که خواهان رزرو هتل در تهران هستند نیز به این راهنما نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل‌های تهران را براساس دسته بندی بیارویم. شما هم اگر قصد سفر به پایتخت کشور را دارید با ما همراه باشید.

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

دسته بندی انواع هتل‌های تهران

همانطور که گفته شد هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها دو دسته بندی کلی هستند. اما تفاوت هتل و هتل آپارتمان در چیست؟ به چه دلیل این تقسیم بندی صورت گرفته است؟ هتل‌های تهران نیز براساس خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند به هتل و هتل آپارتمان تقسیم می‌شوند.

مطمئنا ملاک‌های چون وسعت، خدمات و امکانات نیز در این تقسیم بندی لحاظ می‌شود. هتل‌ها از آن دست اقامتگاه‌هایی هستند که لوکس و شیک می‌باشند. اما هتل آپارتمان‌ها محیطی راحت شبیه به خانه هستند. هتل آپارتمان‌ها برای افراد پر جمعیت نیز مناسب‌تر می‌باشند. در هتل‌ها نیز امکان آشپزی وجود ندارد. اما در هتل آپارتمان وسیله‌های آشپزی نیز در دسترس است. قیمت هتل‌ها به نسبت هتل آپارتمان‌ها نیز بیشتر می‌باشد.

معرفی هتل‌های سه ستاره تهران

ویژگی و دسته بندی هتل‌ها

هتل‌ها از نظر وسعت بزرگ‌تر و از نظر معماری شیک‌تر هستند. علاوه بر این خدمات و امکانات موجود در یک هتل بسیار بیشتر است. اما این نکته حائز اهمیت است که هتل‌ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند. یک هتل پس از افتتاح با توجه به نوع خدمات و امکانات ستاره یا نشان می‌گیرد. هر چقد هتل لوکس‌تر باشد، ستاره بیشتری کسب می‌کند. به تبع اگر هتلی وسعت کمتر، خدمات محدود داشته باشد ستاره کمتری می‌گیرد. هزینه اقامت در هتل‌های 5 ستاره نیز از باقی بیشتر است.

ویژگی و دسته بندی هتل‌های تهران

ویژگی هتل‌های 5 ستاره

هتل‌های 5 ستاره بیش از 100 اتاق و سوئیت متفاوت دارند. این هتل‌ها از نظر موقیعت مکانی بسیار عالی هستند. خدماتی چون VIP و CIP از سری خدمات ویژه این می‌باشند. این هتل‌ها بخش‌های متفاوتی چون سالن ورزش، ماساژ، تالار، لاندری، آرایشگاه و... دارند. علاوه بر این معماری اتاق‌ها زیبا و لابی لوکس، مجلل و بزرگ می‌باشد. امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، رستوران با منوی متنوع مخصوص این هتل‌ها هستند.

ویژگی هتل‌های 5 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 4 ستاره

تنوع هتل‌های تهران با 4 ستاره طلایی بسیار بالاست. هتل‌های 4 ستاره نیز از نظر خدمات و امکانات شبیه به هتل‌های 5 ستاره هستند. هتل‌های 4 ستاره به مجللی هتل‌های 5 ستاره نمی‌باشند. این هتل‌ها نیز در بسته بندی هتل‌های عالی و گران قرار دارند.

ویژگی هتل‌های 4 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 3 ستاره

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های تهران با قیمتی ارزان‌تر اقامت داشته باشید، هتل 3 ستاره بهترین گزینه است. هتل‌های سه ستاره جزء هتل‌های میان رده محسوب می‌شوند. این هتل‌ها به نسبت هتل‌های 4 و 5 ستاره کوچک‌تر هستند. علاوه بر این رستوران آن‌ها منوی محدودتری دارند. امکاناتی چون سالن ورزش و ماساژ نیز در هتل‌های 3 ستاره موجود نمی‌باشند.

ویژگی هتل‌های 3 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 3 ستاره تهران:

ویژگی هتل‌های 2 ستاره

هتل‌های 2 ستاره از جزء هتل ارزان تهران هستند. این هتل‌ها معمولا یک آپارتمان 4 طبقه با واحدهای محدود می‌باشند. اتاق‌های هتل‌های 2 ستاره امکانات کمتری دارند. لازم است بدانید هتل‌های 2 ستاره معمولا مجهز به رستوران نیستند.

ویژگی هتل‌های 2 ستاره تهران

بهترین هتل‌های 2 ستاره تهران:

  • هتل فردوسی تهران
  • هتل خیام تهران
  • هتل تابان تهران
  • هتل پرستو تهران
  • هتل اورین تهران
  • هتل ساسان تهران
  • هتل حافظ تهران

ویژگی هتل آپارتمان‌ها

هتل آپارتمان‌ها ترکیبی از هتل و آپارتمان می‌باشند. هتل آپارتمان‌ نیز خدماتی چون رستوران و استخر و ... ندارد. هتل آپارتمان‌ها از سری اقتصادی‌ترین هتل‌های تهران هستند. شما با اقامت در این هتل آپارتمان امکان آشپزی نیز خواهید داشت. علاوه بر این هتل آپارتمان‌ها برای خانوده پر جمعیت مناسب است. هزینه اقامت در این هتل‌ها کم اما وضعیت تمیزی و امکانات کمتر است.

هتل‌ آپارتمان های تهران

بهترین هتل آپارتمان‌های تهران:

  • هتل آپارتمان تاج محل تهران
  • هتل آپارتمان ونک تهران
  • هتل آپارتمان ستیا تهران
  • هتل آپارتمان طوبی تهران
  • هتل آپارتمان پارس تهران

برای رزرو هتل 5 ستاره تهران و رزرو هتل آپارتمان شیک تهران به "های هتل" مراجعه شود.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: